• Ana səhifə
  • Blog
  • Bank müştərilərinə qarşı yönələn kiber təhdidlər

Bank müştərilərinə qarşı yönələn kiber təhdidlər

Bank müştərilərinə qarşı yönələn kiber təhdidlər

Rəqəmsal əsrdə, bank müştəriləri müxtəlif ödəniş və köçürmə əməliyyatları üçün əsasən bank kartlarına və mobil bank tətbiqlərinə daha üstünlük verirlər.

Bu rəqəmsal inkişaf rahatlıq və səmərəlilik gətirsə də, kibercinayətkarlara daha da geniş fürsət yaradır. Bunun üçün də bank müştərilərinin bank sistemlərindən istifadə qaydaları və potensial riskləri haqqında məlumatlı olmaları vacib nüanslardan biridir.

Bank müştərilərinə yönələn təhdidlər:

Sosial Mühəndislik:

Sosial mühəndislik hücumu şəxsləri manipulyasiya edərək məxfi məlumatların əldə edilməsidir:

• Kibercinayətkarlar özlərini bank işçiləri kimi maskalaya bilər.

• Sizi dərhal qərar verməyə məcbur etmək üçün təcili və ya qorxu hissi yarada bilər.

Fişinq Hücumları:

Fişinq kibercinayətkarlar tərəfindən istifadə edilən, şəxslərin istifadəçi giriş məlumatlarını, kredit kartı nömrələrini və ya digər məxfi məlumatlarını əldə etmək üçün istifadə olunan sosial mühəndislik hücumunun bir növüdür:

• Kibercinayətkarlar tez-tez bankları və ya dövlət qurumlarını təqlid edərək etibarlı mənbələr kimi görünən aldadıcı e-poçt və ya mesajlar göndərirlər.

Fişinq hücumlarını necə təyin etmək olar:

• Şübhəli e-poçt ünvanlarına diqqətli olun: səhv yazılmış URL-lərə ( link ), şəxsi və ya maliyyə məlumatlarına dair göndərilmiş sorğulara, e-poçt daxilində olan linklərə ehtiyatlı olun.

Zərərli proqram:

• Zərərli proqram məlumat oğurlamaq və ya zərər vermək üçün cihazınıza sızan zərərverici proqramdır.

Kompüter və ya telefona sızan zərərli proqram sizin bank məlumatlarınızı icazəniz olmadan kibercinayətkarlara ötürə bilər.

Bank müştəriləri maliyyə məlumatlarını qorumaq üçün təhlükəsizlik tədbirlərinə əməl etməlidirlər.

  • 1. Onlayn bank hesabları üçün güclü və unikal parolların yaradılması, çox faktorlu autentifikasiyanı (MFA) aktivləşdirilməsi, parolların müntəzəm olaraq yenilənməsi.  
    • 2. Bank müştəriləri öz bank tətbiqlərinin xüsusiyyətləri və funksiyaları ilə tanış olması (Fond köçürmələri, faktura ödənişləri və mobil pul kisəsi inteqrasiyası kimi müxtəlif növ əməliyyatların necə istifadə ediləciyi).  
      • 3. Zərərli proqramlardan qorunmaq üçün, cihazların əməliyyat sistemlərini və proqramlarını, mütəmadi olaraq yeniləmək, nüfuzlu antivirus tətbiqlərini quraşdırılması.  
        • 4. Bank əməliyyatları üçün ictimai Wi-Fi şəbəkələrindən istifadə edərkən ehtiyatlı olmaq, məlumatları qorumaq üçün şifrələmə və Virtual Şəxsi Şəbəkə (VPN) istifadə edilməsi.  
          • 5. Onlayn və ya mobil bank tətbiqi üçün olan giriş məlumatlarınızın ikinci bir şəxsə verilməməsi.  
            • 6. Bank hesabınızda olan naməlum əməliyyatlarla bağlı Banka məlumat verilməsi.  

Bank müştəriləri hesablarını kiber hücumlarından qorumaq üçün, daimi olaraq yeni kiber təhdidlərdən xəbardar olmalı, şəxsi bank məlumatlarını ikinci bir şəxsə verməməli, telefon zəngi və ya e-poçt vasitəsi ilə olan məxfi bank sorğularına cavab verməməlidirlər.

Unutmayın ki sizin bankınız heç bir zaman telefon zəngi və ya e-poçt ilə sizdən məxfi bank məlumatlarınızı, MFA doğrulamalarını (SMS ilə əldə edilən kod və ya digər doğrulama) tələb etmir.

CYBERSIGN şirkətlər üçün Kibertəhlükəsizlik maarifləndirmə təlimləri və kiber təhlükəsizlik xidmətlərini təklif edir.